Faceți căutări pe acest blog

Vinete cu salata de piept de pui


Eu cand nu stiu ce sa gatesc, inventez ceva!


Ingrediente pentru doua portii:


  • doua vinete
  • un morcov mic
  • doua bucati piept de pui
  • 2 oua (unul crud si unul fiert)
  • o lingurita de mustar
  • o jumatate de ceapa (ceapa am tocat-o si am lasat-o in otet pt 10-20 de minute)
  • 2 cartofi fierti in coaja
  • ulei de masline
  • putina zeama de lamaie
  • 2 masline verzi




Mod de preparare:

Intr-o tigaie bine incinsa am fript pieptul de pui ( condimentat cu ierburi aromate ).

Vinetele le-am taiat feli potrivite, le-am condimentat cu putina sare si le-am preparat int-o tigaie grill. Apoi am taiat si morcovul pe lung si l-am preparat tot in acesi tigaie. (cand s-a racit l-am tocat cubulete)

Am tocat ceapa julie si am pus-o intr-un bol mic cu 3 linguri de otet.

Din cele doua oua, mustarul, uleiul si zeama de lamaie am preparat maioneza. Reteta mea de maioneza o gasiti aici  Maioneza de casa. Albusul de la oul fiert l-am tocat cubulete .
Cartofii i-am fiert in coaja, iar cand sau racit i-am tocat cubulete.

Am amestecat pieptul de pui tocat cubulete cu morcovul, cartofii, albusul de ou, ceapa (am scurs otetul), maioneza si am obtinut un fel de salata.
Am pus trei felii de vinete in forma de steluta, peste am adaugat o lingura mare de salata, apoi am strans vinetele si le-am prins cu o scobitoare. (pentru a ascunde varful scopitorii am pus o maslina)
La final am adaugat putin ulei de mazline peste vinete.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu