Faceți căutări pe acest blog

Rosii umplute cu ou


  Rosiile umplute cu ou sunt o gustare ce imi aduce aminte, de copilarie, de vacanta de vara si de bunica mea.   In perioada vacantei aproximativ o luna stateam la bunica, eu fiind foarte mofturoasa la mancare, incerca tot posibilul sa imi prepare cele mai interesante mancaruri. Din tot ce mi-a pregatit ea, patru gustari mi-au ramas in minte, painea la tigaie, rosiile umplute cu ou, omleta cu cartofi si asa zisul "ostropiorl" (dar nu este acel sos cu rosii, usturoi si ceapa, continea mujdei de usturoi, cartofi prajiti si carne de pui preparata pe gratar).
   Promit ca o sa pun aici pe blog toate cele patru retete.


Ingredietnte pentru doua portii:
  • doua rosii mari
  • 2 oua
  • unt
  • telemea sau cascaval

Mod de preparare:
  Spalam bine rosiile, taiem capacul si apoi le scobim cu o lingura, punem sare pe ele si le lasam 5 minute cu gura in jos.

  Apoi punem rosiile intr-o tava, unsa cu unt, in fiecare rosiie spargem cate un ou, punem si un cubulet micut de unt. Condimentam cu sare, piper si boia de ardei.

  Punem tava in coptor (cuptorul preincalzit), la 180 de grade pana se inchiaga ouale bine.

  Cu 5 minute inainte de a scoate rosiile din cuptor radem putina telemea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu